reklama-avril

W tym roku minęło 12 lat odkąd Avril Lavigne wkroczyła na rynek mody z autorską marką odzieżową. Od ośmiu lat, niegdyś coraz większe imperium Abbey Dawn nie tylko zaczęło maleć, ale zdażyło wręcz przestać istnieć. Od 2018 roku marka nie wypuściła nowej kolekcji, mimo że Avril zapowiedziała powrót do prac nad projektami. Ten rok, a raczej jego końcówka, mają być rokiem przełomowym.

Na oficjalnej stronie internetowej marki – AbbeyDawn.com – od dwóch lat widniała informacja, że niebawem pojawią się nowości. W ostatnich dniach przekaz ciut zmieniono dodając rok – 2020 oraz informację, że niedługo internetowy sklep zostanie ponowienie otwarty. Czyżby nowy management, na liście zadań do zrealizowania miał wskrzeszenie Abbey Dawn?

Pierwsze po przerwie wznowienie działalności miało miejsce w sierpniu 2015 roku. Historie marki można przeczytać tutaj.

Podobne Posty