Reklamografia

2008: ”Abbey Dawn” to wielki debiut Avril Lavigne w świecie mody. W 2008 roku na rynek weszła pierwsza linia odzieżowa sygnowana nazwiskiem piosenkarki. O dystrybucje zatroszczyła się firma Kohl’s, która rozpoczęła sprzedaż na terenie Stanów Zjednoczonych. Marka w 2009 roku trafiła do sprzedaży także w Kanadzie. W 2011 roku rozpoczęto internetowa sprzedaż kolekcji, po tym jak została ona wycofana z sieci Kohl’s. W 2012 roku najnowsze projekty linii trafiły do sklepów internetowych w takich krajach, jak Tajwan, Wielka Brytania czy Polska. Przeczytaj więcej w dziale ABBEY DAWN.

2008: Avril Lavigne, jako jedna z gwiazd tworzących ubrania pod szyldem „Inspirowane Gwiazdami” wzięła udział w spocie reklamowym butików „Kohl’s” i gwiazdorskich kolekcji. W reklamie Lavigne wykonywała piosenkę „Love Revolution”.


2008: Avril stała się twarzą aparatów i kamer marki „Canon Canada”. W pierwszej kampanii powstały dwa spoty reklamowe, w drugiej jeden. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009: ”Black Star” to debiut Avril Lavigne na rynku kosmetycznym. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble”, która stworzyła zapach piosenkarki. Perfum ”Black Star” zawiera w sobie różowy kwiat hibiskusa, czarna śliwkę i gorzka czekoladę. Oprócz perfum powstał także żel pod prysznic, balsam do ciała i dezodorant w sprayu. W Polsce zapach na polki trafił we wrześniu 2009. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2009: Avril po raz kolejny reklamuje sprzęt firmy ”Canon Canada.” Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009: Avril nagrywa spot reklamujący druga kolekcje ”back to school” w ramach linii odzieżowej ”Abbey Dawn”. W tym samym roku na rynek trafia także kolekcja dla dzieci. Przeczytaj więcej w dziale ABBEY DAWN.

2009: Avril podpisała umowę na stworzenie własnego telefonu ”T-Mobile”, który rozpoczęła promować nagrywając spot dla stacji telewizyjnych. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009-2010: Avril nagrywa spot reklamujący produkty firmy ”Canon” w Azji, w którym usłyszeć można jej utwór ”Innocence”. Bierze także udział w kampanii reklamowej. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2010: W 2010 roku Avril Lavigne stała się kolejna gwiazda, która postanowiła reklamować produkty przeciw trądzikowi – ”ProActiv”. Piosenkarka nagrała spot, w którym zachwala działania preparatu i opowiada o swoich problemach z cerą. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2010: „Forbidden Rose” to drugi zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble” i to ta firma jest dystrybutorem zapachu. Podstawę zapachu stworzono z czerwonego jabłka, brzoskwiniowego wina i czarnej papryki, serce z Kwiatu lotosu, Heliotropu peruwiańskiego i kwiatu z dna oceanu. Całość dopełnia wanilia, drzewo sandałowe i masa migdałowa. Podobnie jak flakon ”Black Star”, flakon ”Forbidden Rose” także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2010 roku. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2011: „Wild Rose” to trzeci zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble” i to ta firma jest dystrybutorem zapachu. Zapach stanowi: nuta mandarynki, czerwony grejpfrut, śliwki, kwiat frangipani, niebieska orchidea, kwiat pomarańczy, piżmo, drzewo sandałowe, creme brulee. Podobnie jak flakon ”Black Star” i „Forbidden Rose”, flakon ”Wild Rose” także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2011 roku. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2009-2010, 2012: W 2009 roku Avril Lavigne zaangażowała się w kampanię wspierająca fundację Nancy Davis, Orange you Happy to Erase MS pomagającą osobom walczącym z twardnieniem rozsianym. Piosenkarka była twarzą kampanii również w 2010 i 2012 roku. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2011: W 2011 roku Avril ponownie wzięła udział w kampanii reklamowej „ProActiv,” jednak tym razem rola piosenkarki ograniczyła się do małej sesji zdjęciowej. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2011-2012: W 2011 roku Avril Lavigne podpisała kontrakt z włoska marka odzieżową Lotto zajmującą się produkcją i sprzedażą ubrań na terenie Chin. W myśl kontraktu przez dwa lata na rynku chińskim pojawiały się kolekcje ubrań AvrilxLotto, czyli ubrania stworzone na wzór stylu piosenkarki uprzednio zaakceptowane przez nią samą i jej sztab. W ramach kampanii reklamowej piosenkarka wzięła udział w serii eventów w Chinach oraz w sesjach zdjęciowych. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2012: W 2012 roku Avril Lavigne stworzyła swoja linię szybko schnących lakierów do paznokci pod szyldem znanej marki Sally Hansen. Avril Lavigne Sally Hansen Salon Effects Nail Strips Collection składa się z dwunastu wzorów. Cena rynkowa jednego opakowania to $9.99. W celu wypromowania kolekcji powstało kilka filmików, w których piosenkarka opowiada o zaletach produktu oraz pokazuje jak łatwo i szybko działają lakiery w paskach. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2013-2014: W 2013 roku Avril Lavigne stała się twarzą chińskiej mrożonej herbaty, Ice Tea. Promocja herbaty – sesja zdjęciowa, spoty reklamowe – została połączona z promocją singla „Here’s To Never Growing Up” i albumu „Avril Lavigne.” W Hong Hongu odbył się specjalny mini koncert dla fanów Avril oraz konferencja prasowa. W kwietniu 2014 roku ukazała się druga reklama. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2014: Avril Lavigne zaskoczyła fanów angażując się w kampanię reklamową gry! Lavigne zachęca maniaków wirtualnych rozgrywek do zatracenia się w Black Gold, grze MMORPG utrzymanej w klimatach steampunka. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2016: Jesienią Avril nawiązała współpracę z firmą produkującą herbatę Fit Tea. Piosenkarka zamieszczała reklamy napoju pokazując go na zdjęciach na swoim profilu na Instagramie. Firma wpłaciła także sporą sumę pieniędzy na wsparcie akcji urodzinowej Avril, gdzie zbierano pieniądze dla podopiecznych fundacji Lyme Light.

2017: Latem Avril podpisała kontrakt z australijską firmą produkującą zdrowe batoniki Slim Secrets. Artystka była twarzą marki w Azji oraz reklamowała batoniki na swoich profilach w mediach społecznościowych.

2018: Z początkiem roku w mediach społecznościowych Avril, w przypadku postów o domowych przyjęciach i szaleństwach w przydomowym basenie, zaczęło pojawiać się piwo Corona. Jego obecność nie była raczej przypadkowa i niecelowa.