2008: ”Abbey Dawn” to wielki debiut Avril Lavigne w świecie mody. W 2008 roku na rynek weszła pierwsza linia odzieżowa sygnowana nazwiskiem piosenkarki. O dystrybucje zatroszczyła się firma Kohl’s, która rozpoczęła sprzedaż na terenie Stanów Zjednoczonych. Marka w 2009 roku trafiła do sprzedaży także w Kanadzie. W 2011 roku rozpoczęto internetowa sprzedaż kolekcji, po tym jak została ona wycofana z sieci Kohl’s. W 2012 roku najnowsze projekty linii trafiły do sklepów internetowych w takich krajach, jak Tajwan, Wielka Brytania czy Polska. Przeczytaj więcej w dziale ABBEY DAWN.

2008: Avril Lavigne, jako jedna z gwiazd tworzących ubrania pod szyldem „Inspirowane Gwiazdami” wzięła udział w spocie reklamowym butików „Kohl’s” i gwiazdorskich kolekcji. W reklamie Lavigne wykonywała piosenkę „Love Revolution”.


2008: Avril stała się twarzą aparatów i kamer marki „Canon Canada”. W pierwszej kampanii powstały dwa spoty reklamowe, w drugiej jeden. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009: ”Black Star” to debiut Avril Lavigne na rynku kosmetycznym. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble”, która stworzyła zapach piosenkarki. Perfum ”Black Star” zawiera w sobie różowy kwiat hibiskusa, czarna śliwkę i gorzka czekoladę. Oprócz perfum powstał także żel pod prysznic, balsam do ciała i dezodorant w sprayu. W Polsce zapach na polki trafił we wrześniu 2009. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2009: Avril po raz kolejny reklamuje sprzęt firmy ”Canon Canada.” Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009: Avril nagrywa spot reklamujący druga kolekcje ”back to school” w ramach linii odzieżowej ”Abbey Dawn”. W tym samym roku na rynek trafia także kolekcja dla dzieci. Przeczytaj więcej w dziale ABBEY DAWN.

2009: Avril podpisała umowę na stworzenie własnego telefonu ”T-Mobile”, który rozpoczęła promować nagrywając spot dla stacji telewizyjnych. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2009-2010: Avril nagrywa spot reklamujący produkty firmy ”Canon” w Azji, w którym usłyszeć można jej utwór ”Innocence”. Bierze także udział w kampanii reklamowej. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2010: W 2010 roku Avril Lavigne stała się kolejna gwiazda, która postanowiła reklamować produkty przeciw trądzikowi – ”ProActiv”. Piosenkarka nagrała spot, w którym zachwala działania preparatu i opowiada o swoich problemach z cerą. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2010: „Forbidden Rose” to drugi zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble” i to ta firma jest dystrybutorem zapachu. Podstawę zapachu stworzono z czerwonego jabłka, brzoskwiniowego wina i czarnej papryki, serce z Kwiatu lotosu, Heliotropu peruwiańskiego i kwiatu z dna oceanu. Całość dopełnia wanilia, drzewo sandałowe i masa migdałowa. Podobnie jak flakon ”Black Star”, flakon ”Forbidden Rose” także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2010 roku. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2011: „Wild Rose” to trzeci zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisała umowę z ”Procter & Gamble” i to ta firma jest dystrybutorem zapachu. Zapach stanowi: nuta mandarynki, czerwony grejpfrut, śliwki, kwiat frangipani, niebieska orchidea, kwiat pomarańczy, piżmo, drzewo sandałowe, creme brulee. Podobnie jak flakon ”Black Star” i „Forbidden Rose”, flakon ”Wild Rose” także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2011 roku. Przeczytaj więcej w dziale PERFUMY.

2009-2010, 2012: W 2009 roku Avril Lavigne zaangażowała się w kampanię wspierająca fundację Nancy Davis, Orange you Happy to Erase MS pomagającą osobom walczącym z twardnieniem rozsianym. Piosenkarka była twarzą kampanii również w 2010 i 2012 roku. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2011: W 2011 roku Avril ponownie wzięła udział w kampanii reklamowej „ProActiv,” jednak tym razem rola piosenkarki ograniczyła się do małej sesji zdjęciowej. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2011-2012: W 2011 roku Avril Lavigne podpisała kontrakt z włoska marka odzieżową Lotto zajmującą się produkcją i sprzedażą ubrań na terenie Chin. W myśl kontraktu przez dwa lata na rynku chińskim pojawiały się kolekcje ubrań AvrilxLotto, czyli ubrania stworzone na wzór stylu piosenkarki uprzednio zaakceptowane przez nią samą i jej sztab. W ramach kampanii reklamowej piosenkarka wzięła udział w serii eventów w Chinach oraz w sesjach zdjęciowych. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2012: W 2012 roku Avril Lavigne stworzyła swoja linię szybko schnących lakierów do paznokci pod szyldem znanej marki Sally Hansen. Avril Lavigne Sally Hansen Salon Effects Nail Strips Collection składa się z dwunastu wzorów. Cena rynkowa jednego opakowania to $9.99. W celu wypromowania kolekcji powstało kilka filmików, w których piosenkarka opowiada o zaletach produktu oraz pokazuje jak łatwo i szybko działają lakiery w paskach. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.

2013-2014: W 2013 roku Avril Lavigne stała się twarzą chińskiej mrożonej herbaty, Ice Tea. Promocja herbaty – sesja zdjęciowa, spoty reklamowe – została połączona z promocją singla „Here’s To Never Growing Up” i albumu „Avril Lavigne.” W Hong Hongu odbył się specjalny mini koncert dla fanów Avril oraz konferencja prasowa. W kwietniu 2014 roku ukazała się druga reklama. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.


2014: Avril Lavigne zaskoczyła fanów angażując się w kampanię reklamową gry! Lavigne zachęca maniaków wirtualnych rozgrywek do zatracenia się w Black Gold, grze MMORPG utrzymanej w klimatach steampunka. Zobacz zdjęcia z kampanii w GALERII.