reklama-avril

Z wielką radością informujemy, że singiel „Hello Kitty,” który oficjalnie ma być jedynie azjatyckim singlem promującym płytę „Avril Lavigne,” zadebiutował na wysokim #75 miejscu prestiżowego zestawienia Hot 100 przygotowywanego przez magazyn Billboard. W rezultacie „Hello Kitty” jest drugim najpopularniejszym singlem z „Avril Lavigne” w Stanach Zjednoczonych, a swój wysoki debiut zawdzięcza tylko i wyłącznie dużej liczbie wyświetleń teledysku w serwisie Vevo/YouTube.

Szacuje się, że około połowa wyświetleń klipu to wyświetlenia właśnie ze Stanów. Vevo oficjalnie potwierdziło, że w trzy dni od premiery teledysk obejrzały 2 miliony Amerykanów, zaś Nielsen BDS ujawniło dane mówiące, że singiel doczekał się 5 tysięcy legalnych pobrań w Stanach Zjednoczonych. Debiut „Hello Kitty” to najwyższy w tym tygodniu skok na liście Hot 100. Przypominamy, że poprzednie single dotarły do #91 („Rock N Roll”) i #78 miejsca („Let Me Go”) tego zestawienia.

Co ciekawe, po raz pierwszy od wydania płyty „Let Go” Avril może pochwalić się debiutem czterech singli z jednego albumu na liście Hot 100! To jednak nie koniec… debiutując na #14 miejscu zestawienia Streaming Songs, „Hello Kitty” jest liderem spośród wszystkich singli Avril. Sama artystka, dzięki medialnemu zainteresowaniu wokół nowego klipu, awansowała na #15 miejsce listy Social 50.

HELLO KITTY NA BILLBOARD

Hot 100: #75
Streaming Songs: #14
YouTube:  #7

HELLO KITTY W ZESTAWIENIU VEVO (okres 20/4 – 26/04)

Stany Zjednoczone #6
Australia #6

HELLO KITTY NA SPOTIFY

Stany Zjednoczone #7
Wielka Brytania #4
Świat #8

Podobne Posty