reklama-avril

Jak informowaliśmy po koniec maja, światowa trasa koncertowa The Avril Lavigne Tour zakończy się 28 czerwca występem w Mashantucket, CT. Podczas gdy fani porzucili resztki nadziei i powrócili do uporczywego narzekania na sztab artystki i jej wytwórnię płytową, redaktorzy serwisu Billboard opublikowali właśnie kolejne, oficjalne zestawienie najlepiej sprzedających się tras. Okazuje się, że The Avril Lavigne Tour, które formalnie dotarło tylko do Azji, Ameryki Południowej i Północnej, wcale nie jest pozbawione komercyjnego potencjału!

 

Z przedstawionego rankingu wynika, że tylko w okresie od 2-9 maja 2014, czyli w trakcie trwania południowo-amerykańskiej trasy,  The Avril Lavigne Tour zarobiło $1,315,491! Szacowana kwota to dochód z czterech występów, – w Buenes Aires, Rio de Janeiro, Santiago i Belo Horizonte – na które łącznie przybyło 18,811 osób. Największą frekwencję, i co się z tym wiąże największy dochód, odnotowano podczas koncertu w Buenos Aires, na który sprzedano 5,843 bilety (7,500 dostępnych w sprzedaży) i zarobiono $380,885. Drugi w kolejności był koncert w Rio de Janeiro ($377,111 // 5,069), trzeci w Santiago ($319,106 // 4,083), a czwarty w Belo Horizonte ($238,389 // 3,816). Warto zaznaczyć, że łącznie w Ameryce Południowej Avril Lavigne zagrała siedem koncertów, a więc całkowity dochód znacznie przekracza podaną wyżej kwotę.

W rankingu znalazły się także koncerty trasy In A World Like This Tour zagrane pod koniec maja w Las Vegas. Według danych Billboard, występy przyciągnęły 5,976 osób i zarobiły $474,874.

Podobne Posty