reklama-avril

Osiem lat temu, na fali wielkiego marzenia o rozszerzeniu kariery artystycznej o aktorstwo, Avril Lavigne zagrała epizod w filmie Fast Food Nation pokazującym przerażające realia machiny fast foodów. W momencie promocji filmu Avril nie wypowiadała się na temat zdrowego, czy niezdrowego jedzenia, ale należy podkreślić, że nie było dziennikarzy, którzy chcieliby z nią na ten temat  rozmawiać. Dziś, gdy malutka rola w filmie to jest zakurzona historia, Kanadyjka postanowiła zwrócić uwagę swoich fanów na tematy żywieniowe.

Za pośrednictwem profilu na portalu społecznościowym Twitter napisała: „Władza i przedsiębiorstwa spożywcze powinny radykalnie zmienić swoją politykę. Jednak także w naszej gestii leży pozyskiwanie informacji z dokumentów, takich jak Fed Up.”

Musimy przyznać, że różnorodność tematyczna na Twitterze Avril jest dość zabawna. Kilka dni wcześniej piosenkarka zachęcała do obejrzenia nowego reality show Nicka Cartera i gratulowała mu telewizyjnego sukcesu. Który program wybierzecie? „I heart Nick Carter” czy „Fed Up”?

Podobne Posty