reklama-avril

Oficjalnie wydany w środę singiel „Fly” walczy o uwagę w amerykańskich mediach. Z pomocą piosence, która ma przecież nie tylko wypromować Olimpiady Specjalne 2015, ale przede wszystkim uzbierać pieniądze dla niepełnosprawnych dzieci i młodzieży przyszło grono gwiazd. Wpisy o piosence pojawiły się m.in. na oficjalnych profilach Twitter Britney Spears, Demi Lovato, Bonnie McKee i Nicole Scherzinger.

Według półoficjalnych danych z dnia 17 kwietnia (czyli dzień po oficjalnej premierze i promocji w Good Morning America) „Fly” pobrano z iTunes w Stanach Zjednoczonych w liczbie 7 tysięcy kopii cyfrowych. Aktualnie utwór zajmuje #345 miejsce na amerykańskim iTunes i najwyżej dotarł do #95 miejsca, zaś VEVO pokazuje 650 000 wyświetleń teledysku. Kolejne etapy promocji singla nie są znane, i nie wiadomo także kiedy The Avril Lavigne Foundation i Special Olympics przedstawią oficjalne logo „Fly,” o którego wykonanie proszono fanów.

Aktualna pozycja 'Fly’ na liście Top 200 iTunes

#3 Hong Kong
#6 Taiwan
#22 Belarus
#22 Singapore
#29 Brazil
#29 Thailand
#36 Brunei Darussalam
#70 Italy
#73 Indonesia
#78 Sweden
#101 Russia
#123 Cyprus
#123 Lithuania
#125 Norway
#132 Japan
#153 El Salvador
#159 Canada
#162 Lebanon
#178 Vietnam
#184 Spain
#190 Denmark
#197 Philippines
#200 Mexico
….
#345 USA

Podobne Posty