reklama-avril

Avril Lavigne rozpoczęła przygodę z muzyką jeszcze w czasach, w których to stacje telewizyjne były głównym odbiorcą teledysków i ich głównym propagatorem. Dopiero w 2009 roku uruchomiono serwis internetowy VEVO. Nie dość, że teledyski pierwotnie publikowane na YouTube zaczęto przenosić na VEVO/YouTube, usuwając tym samym pierwotne wyświetlenia, to jeszcze nie było szans na odzyskanie wszystkich wyświetleń, jakie przez siedem lat uzbierała w telewizji. Efekt jest taki, że największym zainteresowaniem na jej oficjalnym kanale VEVO cieszą się klipy wydane po 2009 roku.


Aktualnie Lavigne jest w drodze po kolejny certyfikat, dziesiąty za wyświetlenia uzyskane dla teledysku do singla „Hot.” Na razie klip ma 99 884 252 wyświetleń. Kolejne w kolejce są klipy z albumów „Under My Skin” i „Let Go” – „My Happy Ending,” „Sk8er Boi” i „I’m With You” już przekroczyły 70 000 000 wyświetleń. Tymczasem, pomóżmy zdobyć 10 wyróżnienie.

Podobne Posty