W ostatnim czasie pierwszy manager Avril, Cliff Fabri przeżywa swego rodzaju renesans zamiłowania do swojej byłej podopiecznej. Z tego powodu publikuje w sieci rozmaite treści, które przez lata nie zostały (z różnych) powodów opublikowane. Kilka materiałów poznaliśmy w rozmaitych filmach biograficznych z 2002 i 2003 roku, inne można kojarzyć ze zdjęć z tamtego okresu.
Pod każdym z nagrań można znaleźć krótki opis, z czego każdy sugeruje, jak niezwykle nieznośnym dzieckiem była 15-letnia Avril. „Jej mama nie mogła dać sobie z nią rady, dlatego wysłała z nią Matta,” czytamy w jednym z opisów. „Matt był świetnym dzieciakiem, nie to co Avril. Ona zachowywała się źle, a Matt potrafił sobie z tym poradzić. Nie potrafiła dogadać się z mamą.” Początkowo Fabri był zachwycony bezkompromisową, spuszczoną ze smyczy początkującą piosenkarką. „Na 15 miesięcy przed wydaniem płyty wydawało mi się to urocze, później już tak nie było.”
Nagrania pochodzą z roku 2001, na rok przed wydaniem albumu „Let Go,” gdy Lavigne i Fabri czekali na pieniądze na nagranie albumu i odbywali rozmaite spotkania biznesowe w Nowym Jorku.
Być może była to prawda, jednak nie można mu odmówić wkładu w negocjacje korzystnego dla Avril kontraktu płytowego, który gwarantował jej prawa autorskie do każdej z piosenek. Nawet tych napisanych przez The Matrix, którzy w wywiadzie dla Rolling Stone Magazine żalili się później, że wkład Avril w napisanie „Complicated,” „Sk8er Boi” i „I’m With You” był żaden, dlatego nie wywiązali się z kontraktu i nie napisali dwóch pozostałych piosenek.
Sam Fabri przyznał kiedyś, że po podpisaniu kontraktu mama Avril zaczęła się jeszcze bardziej angażować w zawodowe sprawy córki. „Gdy odszedłem liczyła się tylko prawda Avril. Niekoniecznie fakty. Później wielu miało z nią ten sam problem, była jak tornado, nad którym trudno było zapanować,” napisał pod jednym z nowych nagrań.
Jedyną osobą, która potrafiła okiełznać rozbrykaną, nastoletnią Avril miał być jej starszy o dwa lata brat Matt, który na kolejne lata stał się jej prywatnym ochroniarzem, zawsze obecnym w trasie koncertowej.