Tradycyjnie, jak w każdy wtorek od wydania singla „Head Above Water” przedstawiamy aktualne dane o popularności singla za granicą. Głównie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, bazując przede wszystkim na listach tworzonych przez Billboard. W nawiasach znajdują się informacje o spadku singla, debiucie lub utrzymaniu pozycji sprzed tygodnia (=).

Singiel cały czas świetnie radzi sobie na listach z gatunku Christian, gdzie od trzech tygodni nie schodzi z #2 miejsca na liście Streaming Songs i Hot Christian Songs. Nie najgorzej ma się także w Kanadzie. Tam dobrze radzi sobie w rozgłośniach radiowych, natomiast jeśli chodzi o Stany Zjednoczone to „Head Above Water” właśnie zadebiutowało w rozgłośniach formatu Christian trafiając na #47 miejsce. W formacie HAC znajduje się na #41 miejscu, a AC na #30. Krótką charakterystykę formatów opisaliśmy w ubiegłym tygodniu – tutaj.

Canadian Hot 100 #41 (-3)
Hot Canadian Digital Song Sales #10 (-6)

Digital Songs Sales #15 (-12)

Japan Hot 100 #52 (-10)
Japan Hot Overseas #3 (-1)

Christian Airplay #47 (debiut)
Christian Digital Songs Sales #1 (=)
Christian Streaming Songs #2 (=)
Hot Christian Songs #2 (=)

Billboard Adult Top 40 #40 (debiut)
Billboard Canada Hot AC #28 (+8)
Billboard Canada AC #17 (+10)
Billboard Canada Top 40 #43 (+4)

Coraz lepiej, z pewnością dzięki obecności w playliście Today’s Top Hits, wyglądają dane o streamingu utworu na Spotify. Np. wczoraj piosenka po raz pierwszy od premiery pojawiła się pośród 200 najpopularniejszych utworów słuchanych na polskim Spotify! Na świecie zajmuje obecnie #125 miejsce z liczbą około 750,00 odtworzeń, z których blisko 250,000 pochodzi z kont ze Stanów Zjednoczonych, co daje Avril #133 pozycję w USA, najwyższą od czasu premiery utworu. Utwór jest także #9 na liście Viral 50 w USA i #12 na tej samej liście w skali światowej! Dzienny przyrost liczby odtworzeń utworu na Spotify, w ciągu ostatnich ośmiu dni prezentujemy poniżej. Dni od 1 do 20 można sprawdzić tutaj.

Dzień 20: 12,013,550 (+684,000)
Dzień 21: 12,731,684 (+718,134)
Dzień 22: 13,437,538 (+705,000)
Dzień 23: 14,114,748 (+677,000)
Dzień 24: 14,822,180 (+707,000)
Dzień 25: 15,491,474 (+669,294)
Dzień 26: 16,119,732 (+628,258)
Dzień 27: 16,897,953 (+778,221)

Do tej pory, w Stanach Zjednoczonych, piosenka rozeszła się w liczbie około 90 tysięcy kopii cyfrowych. Oczywiście do ostatecznych notowań pod uwagę brane są też dane z innych serwisów streamingowych i sklepów z muzyką cyfrową. Te wskazane przez nas są w USA najpopularniejsze i można znaleźć szacunkowe dane na temat popularności/sprzedaży.

Notowania singla w innych krajach

German Mainstream Airplay #17 (+18)
German Airplay Chart #71 (+31)
German New Entries Airplay #31 (+15)
Japan’s Docomo Osacan Hot 100 by F802 Airplay #20 (+40) dane z 7/10
Japan’s Airplay Rating by Love FM #2 (-1) dane z 7/10
Japan’s Airplay Chart by KIIS FM KOBE #4 (+23) dane z 5/10
Japan’s CROSS FM Chart #15 (+8) dane z 7/10
Austrian Music Charts #74 (-17) dane z 11/10

O Polsce trudno napisać coś więcej niż to, że na singiel można głosować w propozycjach Listy Przebojów Trójki. Aby to zrobić należy się zarejestrować – tutaj. Z jednego konta można oddać jeden głos na piosenkę do każdego notowania. Aby zadebiutować na liście Trójki potrzeba dużej liczby głosów, więc zachęcamy do zachęcania do głosowania.

Podobne Posty