reklama-avril

Nowy singiel na Billboard + streaming + radio

Z każdym mijającym tygodniem, co jest w pełni zrozumiałe i spowodowane m.in. nieobecnością Avril Lavigne w przestrzeni publicznej, słabnie zainteresowanie singlem „Head Above Water”. Mimo to piosenka nadal utrzymuje się na kilku rankingach popularności tworzonych przez Billboard. Najświeższe notowania prezentujemy poniżej.

Canadian Hot 100 #58 (+3)
Canadian Digital Song Sales #17 (+5)

Christian Airplay #45 (-1)
Christian Digital Songs Sales #5 (-3)
Christian Streaming Songs #5 (-2)
Hot Christian Songs #5 (=)
Adult Pop Songs #29 (+1)

Billboard Canada Top 40 #39 (+1)
Billboard Canada Hot AC #18 (+1)
Billboard Canada Main AC #15 (+2)
Billboard Canada All-Format Airplay #34 (+4)
Billboard Hot AC #29 (+1)

Utwór przez 48 dni utrzymał się w Top 100 amerykańskiego iTunes, a przez 18 dni był w pierwszej dziesiątce. Szacunkowa sprzedaż (tylko na iTunes!) utworu w ostatnich dwóch tygodniach to 7 tysięcy kopii cyfrowych.

Piosenka jest obecnie na #30 miejscu najchętniej emitowanych utworów w formacie AC w USA, utrzymuje się na #29 miejscu formatu HAC oraz na #37 formatu Christian. W kanadyjskich rozgłośniach radiowych jest na #38 miejscu formatu POP i #16 HAC. Jeśli chodzi o streaming to dzienny przyrost odtworzeń nie przekracza już 500 tysięcy. Singlowi udało się przekroczyć próg 35 milionów odtworzeń, jednak dzienny przyrost nie jest już tak duży, jak jeszcze kilka tygodni temu. Wszystkie starsze posty na temat popularności piosenki można znaleźć tutaj.

Podobne Posty