reklama-avril

W środę, 19 grudnia minął tydzień od debiutu piosenki „Tell Me It’s Over” w serwisach z muzyką cyfrową i w streamingu. Już od dnia premiery widać, że utwór był bardziej prezentem dla fanów Avril i singlem promującym dostępność albumu „Head Above Water” w przedsprzedaży niż pełnoprawnym kandydatem do miana drugiego singla z albumu.

Popularność piosenki nie zbliżyła się do tej, jaką w pierwszych 24 godzinach i pierwszych 7 dniach cieszył się tytułowy utwór z płyty. Tak naprawdę należałoby powiedzieć, że premiera utworu przeszła bez echa…

Singiel „Tell Me It’s Over” od środy 12 grudnia do czwartku 13 grudnia sprzedał się w liczbie około tysiąca kopii cyfrowych na iTunes w USA. W Stanach Zjednoczonych dotarł do #2 miejsca, a najwyżej, i to przez chwilę, był w Brazylii, gdzie trafił na #1 miejsce. W Polsce udało mu się wskoczyć na #3 miejsce iTunes.

W ciągu tygodnia klip do piosenki odnotował niespełna pięć milionów wyświetleń w serwisie YouTube. W Polsce teledysk wylądował w Top 50 najpopularniejszych, najwyżej docierając do #46 miejsca. Po siedmiu dniach odsłuchano go nieco ponad 1 600 000 razy w serwisie Spotify, a największy skok odnotowano w piątek, gdy piosenka znalazła się w playlista New Music Friday. Poniżej przedstawiamy dzienny raport odsłuchań utworu na Spotify – w nawiasach podany jest dzienny przyrost.

12.12: 89,756
13.12: 257,484 (+167,719)
14.12: 675,434 (+417,950)
15.12: 883,070 (+207,636)
16.12: 1,035,543 (+153,473)
17.12: 1,226,780 (+191,237)
18.12: 1,425,369 (+198,589)
19.12: 1,615,895 (+190,526)
20.12: 1,795,162 (+179,267)
21.12: 1,958,963 (+163,801)

Dla porównania TUTAJ można sprawdzić, jak „Head Above Water” radziło sobie w dobę po premierze, a TUTAJ zobaczyć popularność singla na przestrzeni pierwszych 13 dni.

Podobne Posty