reklama-avril

We wtorek Billboard zaprezentował odświeżone dane dotyczące popularności utworów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Singiel „Tell Me It’s Over”, mimo świątecznego teledysku, nie utrzymał się długo na liście najchętniej kupowanych piosenek cyfrowych w Kanadzie. Nieco lepiej radzi sobie „Head Above Water”, które cały czas obecne jest w kilku zestawieniach. Najświeższe dane wyglądają tak:

Canadian Hot 100 #84 (=)
Canadian Digital Song Sales #40 (-23)
Christian Digital Songs Sales #3 (-1)
Christian Streaming Songs #20 (-4)
Hot Christian Songs #7 (-4)
Adult Pop Songs #25 (-1)

W ostatnich dniach teledysk do singla „Tell Me It’s Over” przekroczył liczbę 6 milionów wyświetleń w serwisie YouTube i 3 milionów odtworzeń na Spotify, podczas gdy „Head Above Water” zanotowało 50 milionów odtworzeń na Spotify. Jest to dziewiąty najpopularniejszy singiel Lavigne w serwisie.

Pierwszy singiel z płyty radzi sobie bardzo dobrze w kanadyjskich rozgłośniach radiowych. Biorąc też pod uwagę sprzedaż singla, można przypuszczać, że w ojczyźnie Avril „Head Above Water” może się już ubiegać o złoty certyfikat sprzedaży.

Aktualna pozycja singla w kanadyjskich rozgłośniach radiowych:
Canada AC: #9 (+14)
Canada HAC: #10 (+2)
Canada Pop: 43 (=)

Podobne Posty