Minęły już dwa miesiące od światowej premiery albumu „Head Above Water”. Światowa sprzedaż płyty utrzymuje się na stałym poziomie, w ósmym tygodniu sprzedaży osiągając wynik 9 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. Gdyby wliczyć sprzedaż w Chinach, które nie są uwzględnienie w zestawieniu United World Chart, łączna sprzedaż płyty przekroczyłaby 330 000. Dane o sprzedaży według United World Chart:
Światowa sprzedaż albumu:
Pierwszy tydzień: 87,000
Drugi tydzień: 37,000 (124,000)
Trzeci tydzień: 25,000 (149,000)
Czwarty tydzień: 21,000 (170,000)
Piąty tydzień: 18,000 (188,000)
Szósty tydzień: 16,000 (204,000)
Siódmy tydzień: 10,000 (214,000)
Ósmy tydzień: 9,000 (223,000)
Jeśli chodzi o popularność w Stanach Zjednoczonych najlepiej cały czas radzi sobie singiel tytułowy, „Head Above Water”, który wciąż znajduje się na dwóch listach popularności. Sam album awansował o 2 oczka na liście Independent Albums.
Dane o popularności z Billboard:
Christian Digital Song Sales #5 (+7)
Christian Streaming Songs #24 (-2)
Independent Albums #19 (+2)
Dzięki regularnej emisji w kółku rozgłośniach radiowych – Sirius XM oraz Disney Radio, singiel „Dumb Blonde” zyskuje na popularności. Piosenka podskoczyła nawet do Top 200 na iTunes w USA, jednak zdążyła już spaść o ponad 200 oczek.