reklama-avril

Kilkanaście dni spędzonych w Tokio pomogło zwrócić uwagę Japończyków na album „Head Above Water”, który ukazał się w lutym i zadebiutował na #7 miejscu oficjalnej listy sprzedaży. Dzięki promocji albumu wzrosło zainteresowanie tytułowym singlem oraz piosenką „Dumb Blonde”, choć trudno mówić o komercyjnym sukcesie tych utworów.

Wzrosła natomiast sprzedaż albumu, który awansował o 11 oczek w zestawieniu Oricon trafiając na #28 miejsce. W dziewiątym tygodniu obecności na liście sprzedaży album sprzedał się w liczbie 2,878 egzemplarzy, z których 2,147 to nośniki fizyczne, 492 to sprzedaż cyfrowa, a zaledwie 239 to ekwiwalenty ze streamingu.

Łącznie, tylko i wyłącznie na terenie Japonii, album „Head Above Water” sprzedał się w liczbie 43,140 egzemplarzy, z których 34,899 to nośniki fizyczne, 6,106 to legalne pobrania albumu, a 2,145 to wynik ze streamingu.

Dla porównania, w 2013 roku, album „Avril Lavigne” zadebiutował z liczbą 47,873 egzemplarzy. „Goodbye Lullaby”, w 2011, z liczbą 130,000 egzemplarzy, co było bardzo dużym zaskoczeniem, gdyż z powodu trzęsienia ziemi odwołano część akcji promocyjnych.

Podobne Posty