reklama-avril

Działania wokół płyty „Head Above Water” można w najłagodniejszych słowach uznać za niezrozumiałe. Wydany dosłownie na chwilę przed premierą płyty utwór „Dumb Blonde” z gościnnym udziałem Nicki Minaj miał zwrócić uwagę na album i być pełnoprawnym singlem – obecnym w rozgłośniach radiowych i doczekać się teledysku. Po kilku tygodniach ciszy, i japońskiej promocji płyty utworem „Head Above Water”, Avril poinformowała, że powstanie klip do „Dumb Blonde” – pisaliśmy o tym tutaj.

Mniej więcej w tym samym czasie singiel trafił do rozgłośni Sirius XM oraz radia Disney. Później miał być występ w programie telewizyjnym, jednak z do dziś nieznanych powodów (pośród spekulacji zaczęło się wymienić kłopot z porozumieniem się z managementem Nicki Minaj) na kilkanaście godzin przed premierowym, telewizyjnym wykonaniem „Dumb Blonde” zrezygnowano z tego pomysłu na rzecz „I Fell In Love with the Devil”.

Teraz, jeśli wierzyć zamieszczonemu w sieci screenowi, Avril poinformowała fanów, że zamiast klipu do „Dumb Blonde” ukaże się teledysk do „I Fell In Love with the Devil”. Screen może nie wydawać się wiarygodny, ale warto pamiętać, że w przeszłości to właśnie w taki sposób, prywatną wiadomością do fana na Twitterze, Avril oznajmiła, że jest chora.

Po występie w The Late Late Show with James Corden utwór „I Fell In Love with the Devil” zwiększył odtworzenia na YouTube. Ze średnio 5 000 dziennie wzrosły do 8 000 dzień po występie i 10,500 dwa dni po nim.

Dwa dni temu na profilach Avril pojawiło się czarno-białe zdjęcie wykonane podczas próby przed telewizyjnym występem, w którego opisie dziękuje marce Fender za podarowane gitary. Firma to jeden z głównych partnerów biznesowych Avril, który wsparł wydanie „Head Above Water” i inne działania wokół płyty. Na potrzeby występu w The Late Late Show podarował Avril różowe instrumenty, które piosenkarka pokazała także na nagraniu wideo z próby.

Podobne Posty