reklama-avril

Naprawdę bardzo łatwo jest się pogubić w tym, który utwór z albumu „Head Above Water”, poza tytułową piosenką, jest singlem. Choć pozornie promocja płyty wydaje się już zakończona, wraz ze startem kampanii reklamowej produktów marki Laundrin w Japonii rozpoczęła się intensywniejsza promocja singla… „Dumb Blonde”. Utworu, o którym mówiło się, że będzie promował „Head Above Water” w krajach azjatyckich, ale którego Avril nie zaśpiewała na żywo ani razu podczas prawie miesięcznego, promocyjnego pobytu w Japonii.

Teraz, gdy piosenka znalazła się w spocie reklamującym odświeżacze powietrza Laundrin zaczęto promować solową wersję „Dumb Blonde”, bez udziału Nicki Minaj.

Informacje o tym, że piosenka jest nowym singlem w Japonii potwierdziło tamtejsze Sony Music. W mediach społecznościowych opublikowano krótkie nagranie, które Lavigne zarejestrowała podczas wizyty w Tokio. Piosenkarka zachęca w nim do słuchania jej najnowszego singla.


„Obecnie staram się wybrać kolejny singiel, singiel. Pierwszym singlem było ‚Head Above Water’, teraz jestem bardzo nakręcona na utwór ‚I Fell In Love with the Devil’,” powiedziała Avril w maju dodając, że rozmyślają nad wyborem wakacyjnych singli i nakręceniem teledysków do kilku utworów. „Po ‚Dumb Blonde’ skupiam się na ‚I Fell In Love with the Devil’”. Wywiad, w którym padły te słowa można obejrzeć tutaj.

Podobne Posty