reklama-avril

Avril Lavigne potwierdziła informacje sprzed kilku dni na temat utworu zatytułowanego „We are Warriors”. Za pośrednictwem mediów społecznościowych zakomunikowała, że pracuje nad specjalnym projektem i zaprosiła fanów do wzięcia w nim udziału.

„Mam nadzieję, że Wy i Wasze rodziny jesteście zdrowi i bezpieczni. Zainspirował mnie widok ludzi stających się wojownikami w obliczu obecnej sytuacji”, zaczęła swoją wiadomość piosenkarka. „Pracuję nad specjalnym projektem i chciałabym, abyście stali się jego częścią. Chcę zobaczyć jak Wy i Wasi bliscy zmagacie się z tym wszystkim. Jesteście na pierwszej linii frontu, a może Wasi bliscy są pracownikami szpitali, strażakami, wojskowymi, policjantami, pracownikami sklepów spożywczych, uberów, dostawcami przesyłek lub kasjerkami? Chcę zobaczyć, jak walczycie i jesteście wojownikami”.

W jaki sposób to pokazać? Przesyłając na adres avrilwarriorsubmissions@gmail.com poziome nagrania video lub zdjęcia informujące, kto jest wojownikiem. „Chcę unaocznić te historie”, napisała Avril. W treści wiadomości należy także zaznaczyć, że wyraża się zgodę na wykorzystanie materiałów w projekcie. Zgłoszenia można wysyłać do 21 kwietnia.

Powstanie z nich, najprawdopodobniej, bo nie napisano tego wprost, teledysk. Kilka lat temu, promując np. singiel „Here’s to Never Growing Up” Lavigne również zaprosiła fanów do udziału w podobnym projekcie. Wówczas z nadesłanych nagrań powstało lyric video do utworu.

Podobne Posty