Czas na pierwsze w tym roku spojrzenia na listy popularności sporządzane przez magazyn Billboard. Wynika z nich, że singiel „Bite Me” ustabilizował swoją pozycję w rozgłośniach radiowych (format alternatywa), co potwierdzają również listy radiowe. Coraz słabiej radzi sobie natomiast w świecie cyfrowym, gdzie wypadł z rankingu Rock Digital Song Sales i spadł o 11 oczek na liście Alternative Digital Song Sales. Aktualne notowania można znaleźć poniżej. Dane z ubiegłego tygodnia można znaleźć tu.
Hot Alternative Songs #16 (=)
Rock & Alternative Songs #17 (=)Alternative Digital Song Sales #22 (-11)
Alternative Airplay #31 (=)
Od siebie dodamy, że dziennie „Bite Me” odnotowuje średnio 230 tysięcy odtworzeń na Spotify, zaś wersja akustyczna zaledwie 20 tysięcy. Po dwudziestu dniach od premiery nie odnotowała jeszcze miliona odtworzeń w serwisie. To, co pozostaje niezmienne to bardzo mała liczba osób, jakie usłyszały „Bite Me” w radiu. Mimo że singiel zajmuje #26 pozycję dotarł do 300 tysięcy słuchaczy i nie jest emitowany przez największe alternatywe rozgłośnie radiowe w Stanach. Gdyby się to zmieniło singiel miałby szansę podskoczyć na listach.