Nowa strona 1
avril-lavigne.pl/index.php?id=abbeydawn

''Abbey Dawn'' to wielki debiut Avril Lavigne w świecie mody. W 2008 roku na rynek w Stanach Zjednoczonych trafiła pierwsza linia odzieżowa sygnowana nazwiskiem piosenkarki. Na pomysł stworzenia linii ubrań wpadła amerykańska firma Kohl's, która zaproponowała piosenkarce stworzenie ubrań ekskluzywnie dla butików Kohl's. Rok po debiucie w Stanach Zjednoczonych ubrania trafiły do Kanady, gdzie o sprzedaż zatroszczyły się butiki Boathouse. W Japonii (Tokio) stworzono specjalny butik nazwany ''Abbey Dawn'', w którym także można nabywać ubrania z linii piosenkarki, jednak poza nimi sprzedaje się tam także oficjalne i nieoficjalne gadżety z Avril.

Linia podzielona została na dwie kategorie - ubrania dla nastolatek i ubrania dla dziewczynek. Część ubrań dla dziewczynek to mniejsza wersja ubrań dla nastolatek, jednak kolekcje przeznaczone dla nastolatek są znacznie bardziej rozbudowane i składając się z większej liczby projektów.

W 2010 roku powstała kolekcja nazwana ''Abbey Dawn for Alice in Wonderland''. Avril Lavigne stworzyła zestaw dziewięciu ubrań zawierających motyw przewodnie z filmu ''Alicja w Krainie Czarów''. Ubrania były sprzedawane w czasie promocji filmu a ich liczba była ograniczona.

Początkowo twarzą marki była tylko i wyłącznie Avril Lavigne. Piosenkarka brała udział w specjalnych sesjach zdjęciowych, gdzie pozowała w ubraniach z ''Abbey Dawn'', jednak z czasem zaczęły zastępować ją mało znane modelki. W 2008 roku piosenkarka wzięła udział w dwóch dużych sesjach promujących kolekcje. Tak samo stało się w 2009 roku, jednak w 2010 roku wzięła udział w tylko jednej sesji zdjęciowej - małej. W 2009 roku do promocji dziecięcej wersji linii zatrudniono Rillę Weaver, jednak pozostałe dziewczynki, które pozowały w ubraniach stworzonych przez Lavigne nie były znane w świecie mody. W 2010 roku ''Abbey Dawn'' dla nastolatek i ''Abbey Dawn'' dla dziewczynek promowane jest fotografiami modelek nieznanych szerszej publiczności.

W 2011 roku, gdy sprzedaż linii odbywała sie tylko za posrednictwem oficjalnej strony internetowej marki ogłoszono plany wprowadzenia marki do rynek europejski. W tym celu Avril Lavigne udała się na targii odzieżowe do Niemiec, po których zainteresowanie najnowszymi projektami bardzo wzrosło. Linia Summer/Spring 2012 ma wejsć do europejskiej sprzedaży w 2012 roku.

Nazwa: Abbey Dawn
Data premiery: 17. lipca 2008
Pochodzenie nazwy: pseudonim z dzieciństwa
Cena: $24 - $48 (w większości)
Ubrania: tshirty, koszulki, koszule, topy, spodnie, szorty, bluzy, kurtki, kamizelki, spódniczki, sukienki, stroje kąpielowe
Dodatki: naszyjniki, bransoletki, pierścionki, kolczyki, okulary, paski, torebki, zegarki
Sprzedaż: Kohl's, Boathouse, Abbey Dawn
Oficjalna strona internetowa: KLIK
Pokazy mody: Laforet, Harajuku, Japonia (14. września 2008), 2010 New York Fashion Show (14. września 2009), 2012 New York Fashion Show (12. września 2011),
Ciekawostki: Butiki Kohl's i Boathouse nie sprzedają tych samych projektów ubrań. Planuje się wprowadzenie linii do europejskich butików.
Największa galeria projektów linii: KLIK
 


Sonda
Który z singli
uważasz za lepszy?
When You're Gone
Let Me Go
Sonda

Sonda

 

 

 

 

 

 

 


Sonda

  Wyróżnienie w Konkursie PERŁY INTERNETU - kataloog.info - Listopad 2005

Strona wyróżniona przez Katalog Ciekawych Stron

Witryna Rekomendowana CGM.PL