2008: ''Abbey Dawn'' to wielki debiut Avril Lavigne w swiecie mody. W 2008 roku na rynek weszla pierwsza linia odziezowa sygnowana nazwiskiem piosenkarki. O dystrybucje zatroszczyla sie firma Kohl's, ktora rozpoczela sprzedaz na terenie Stanow Zjednoczonych. Marka w 2009 roku trafila do sprzedazy takze w Kanadzie. Tam nabywac mozna ja w sieci "Boathouse". Co ciekawe, ubrania, ktore nabywac mozna w USA roznia sie od tych, ktore dostepne sa w Kanadzie. W 2011 roku rozpoczeto internetowa sprzedaz kolekcji, po tym jak zostala ona wycofana z sieci Kohl's. W 2012 roku najnowsze projekty linii trafily do sklepow internetowych w takich krajach, jak Tajwan, Wielka Brytania czy Polska.
2008: Avril Lavigne, jako jedna z gwiazd tworzacych ubrania pod szyldem "Inspirowane Gwiazdami" wzięła udział w spocie reklamowym butików "Kohl's" i gwiazdorskich kolekcji. W reklamie Lavigne wykonywała piosenkę "Love Revolution".
2008: Avril stała się twarza aparatów i kamer marki "Canon Canada". W pierwszej kampanii powstały dwa spoty reklamowe, w drugiej jeden.
2009: ''Black Star'' to debiut Avril Lavigne na rynku kosmetycznym. W 2008 roku piosenkarka podpisala umowe z ''Procter & Gamble'', ktora stworzyla zapach piosenkarki. Perfum ''Black Star'' zawiera w sobie rozowy kwiat hibiskusa, czarna sliwke i gorzka czekolade. Oprocz perfum powstal takze zel pod prysznic, balsam do ciala i dezodorant w sprayu. W Polsce zapach na polki trafil we wrzesniu 2009.
2009: Avril po raz kolejny reklamuje sprzet firmy ''Canon Canada''.
2009: Avril nagrywa spot reklamujacy druga kolekcje ''back to school'' w ramach linii odziezowej ''Abbey Dawn''. W tym samym roku na rynek trafia takze kolekcja dla dzieci.
2009: Avril podpisała umowe na stworzenie wlasnego telefonu ''T-Mobile'', ktory rozpoczela promowac nagrywajac spot dla stacji telewizyjnych.
2009-2010: Avril nagrywa spot reklamujacy profukty firmy ''Canon'' w Azji, w ktorym uslyszec mozna jej utwor ''Innocence''. Bierze takze udzial w kampanii reklamowej.
2010: W 2010 roku Avril Lavigne stala sie kolejna gwiazda, ktora postanowila reklamowac produkty przeciw tradzikowi - ''ProActiv''. Piosenkarka nagrala spot, w ktorym zachwala dzialania preparatu i opowiada o swoich problemach z cera.
2010: "Forbidden Rose" to drugi zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisala umowe z ''Procter & Gamble'' i to ta firma jest dytrybutorem zapachu. Podstawę zapachu stworzono z czerwonego jabłka, brzoskwiniowego wina i czarnej papryki, serce z Kwiatu lotosu, Heliotropu peruwiańskirgo i kwiatu z dna oceanu. Całość dopełnia wanilia, drzewo sandałowe i masa migdałowa. Podobnie jak flakon ''Black Star'', flakon ''Forbidden Rose'' także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2010 roku.
2011: "Wild Rose" to trzeci zapach Avril Lavigne. W 2008 roku piosenkarka podpisala umowe z ''Procter & Gamble'' i to ta firma jest dytrybutorem zapachu. Zapach stanowi: nuta mandarynki, czerwony grejpfrut, sliwki, kwiat frangipani, niebieska orchidea, kwiat pomaranczy, pizmo, drzewo sandalowe, creme brulee. Podobnie jak flakon ''Black Star'' i "Forbidden Rose", flakon ''Wild Rose'' także zawiera pierścionek. Premierę zapachu zapowiedziano na wakacje 2011 roku.
2009-2010, 2012: W 2009 roku Avril Lavigne zaangażowała się w kampanię wspierajaca fundację Nancy Davis, Orange you Happy to Erase MS pomagajaca osobom walczacym z twardnieniem rozsianym. Piosenkarka była twarza kampanii również w 2010 i 2012 roku.
2011: W 2011 roku Avril ponownie wzięła udział w kampanii reklamowej "ProActiv," jednak tym razem rola piosenkarki ograniczyła się do małej sesji zdjęciowej.
2011-2012: W 2011 roku Avril Lavigne podpisała kontrakt z włoska marka odzieżową Lotto zajmujacą się produkcją i sprzedażą ubrań na terenie Chin. W myśl kontraktu przez dwa lata na rynku chińskim pojawiały się kolekcje ubrań AvrilxLotto, czyli ubrania stworzone na wzór stylu piosenkarki uprzednio zaakceptowane przez nią samą i jej sztab. W ramach kampanii reklamowej piosenkarka wzięła udział w serii eventów w Chinach oraz w sesjach zdjęciowych.
2012: W 2012 roku Avril Lavigne stworzyła swoja linię szybkoschnacych lakierów do paznokci pod szyldem znanej marki Sally Hansen. Avril Lavigne Sally Hansen Salon Effects Nail Strips Collection składa się z dwunastu wzorów. Cena rynkowa jednego opakowania to $9.99. W celu wypromowania kolekcji powstało kilka filmików, w których piosenkarka opowiada o zaletach produktu oraz pokazuje jak łatwo i szybko działają lakiery w paskach.
2013: W 2013 roku Avril Lavigne stała się twarzą chińskiej mrożonej herbaty, Ice Tea. Promocja herbaty - sesja zdjęciowa, spoty reklamowe - została połączona z promocją singla "Here's To Never Growing Up" i albumu "Avril Lavigne." W Hong Hongu odbył się specjalny mini koncert dla fanów Avril oraz konferencja prasowa.