reklama-avril

Nowa moda? Nie da się ukryć. Polskie gazety codzienne polubiły organizowanie plebiscytów muzycznych, których wyniki niekoniecznie idą w parze z intencjami organizatorów. Idealnym przykładam takiego mało chlubnego plebiscytu jest wynik tego zorganizowanego przez Gazetę Wrocławską, gdzie głosami internautów na Stadionie Miejskim powinna wystąpić królowa satyrycznego YouTube. Patrząc na to z dystansem postanowiliśmy zgłosić Avril Lavigne do udziału w trzecim polskim plebiscycie i drugim organizowanym przez Dziennik Zachodni. Tym razem chodzi o Hit Lata 2014.


Głosowanie po raz kolejny nie podąża za listami przebojów, a więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby o taki właśnie tytuł powalczyło „Bitchin’ Summer.” Cel niezmiennie ten sam – zwrócić uwagę Polaków, redaktorów i agencji koncertowych na Avril. Głosowanie dobiega końca 29. sierpnia. Głosy można oddawać TUTAJ.

Podobne Posty