reklama-avril

Od wielu lat wiadomo, że muzyka Avril Lavigne największą popularnością cieszy się w Azji i Ameryce Południowej, gdzie Kanadyjka może liczyć na dochodowe trasy koncertowe i intratne kontrakty reklamowe. Wraz z wydaniem singla „Head Above Water” stało się jednak jasne, że w Azji (i Ameryce Południowej) najbardziej lubią wesołą, rozrywkową i zadziorną odsłonę Avril, a nie jej balladowe i liryczne wcielenie.

Aby pomóc singlowi „Head Above Water” zaistnieć w świadomości japońskich fanów zdecydowano się wykorzystać utwór w telewizyjnym show. Emisja programu „Gyoten News” rozpocznie się dzisiaj i potrwa do marca. W każdym z odcinków będzie można usłyszeć pierwszy singiel Avril z nowej studyjnej płyty.

Wcześniej piosenka została wykorzystana w telewizyjnej reklamie emitowanej przede wszystkim w Austrii, co przełożyło się na wysoką popularność utworu m.in. na austriackim iTunes, oraz w Niemczech. Singiel jest także wykorzystywany w programach The Voice i The Voice Kids, m.in. w Polsce.

Podobne Posty