Kevan Kenney rozmawia z Avril o muzyce: album na początku 2022

Po raz kolejny w tym roku Avril Lavigne spotkała się z Kevanem Kenney, jednak tym razem po to, żeby odpowiedzieć na pytania związane z najnowszym singlem, współpracą z Travisem Barkerem i Mod Sunem oraz planach na nadchodzący rok. Piosenkarka wróciła pamięcią do początków kariery, podpisania kontraktu płytowego, zamiłowania do muzyki country i występów w kościele. Opowiedziała także, jak pracowała nad pierwszym studyjnym albumem i jak poznała producentów, z których stworzyła piosenki wydane na „Let Go”. Rozmowę można obejrzeć poniżej.

„Chciałam nagrywać muzykę muzycznie i tekstowo inspirowaną rockiem. To była moja walka, byłam wtedy w takim okresie buntu. Wiedziałam, że to, co robimy w studiu w Nowym Jorku nie działa, nie odpowiada mi, więc walczyłam”.

„Gdy wygrałam pierwszą nagrodę MTV zrozumiałam, że coś osiągnęłam. Gdy stanęłam na scenie i odebrałam nagrodę. Pamiętam, jak byłam na scenie i odbierałam nagrodę, jak stałam na czerwonym dywanie. Nie pamiętam występu, ale pamiętam, jak występowałam na grali Grammy”, wspominała Avril. „Pamiętam, jak pierwszy raz usłyszałam „Complicated” w radiu, ale to było w trakcie trasy po rozgłośniach i zakładałam, że muszą to grać, więc się nie przejęłam”.

„Wydaje mi się, że teraz, w dobie mediów społecznościowych, poczucia bycie tu i teraz jest inne. Wtedy, gdy zaczynałam, nie było mediów społecznościowych, więc ja naprawdę byłam dosłownie w każdym mieście, jakie odwiedzałam. Nie obserwowałam tego online. Podczas jednego z pierwszych koncertów wydarzyła się ta dziwna rzecz, gdy zobaczyłam ludzi ubranych tak, jak ja”.

Breakaway napisałam na pierwszy album, ale oddałam go Kelly Clarkson, nie lubię tej piosenki. Brzmi bardzo kościelnie, ale Kelly zrobiła z niej świetny utwór. Ma niesamowity głos, barwę i rozpiętość skali”.

„W listopadzie 2020 roku zaczęła się era tej płyty. Wtedy w drzwiach mojego domu pojawił się Mod Sun, który zapytał, czy może wpaść, żebyśmy pograli. Spędziliśmy tak dwie godziny, a później zaaranżowaliśmy spotkanie z Johnem Feldmannem. Choć tak naprawdę zaczęło się dużo wcześniej, bo Travis Barker odezwał się do mnie i opowiedział o tym, że produkuje utwory. Ale nie miałam wtedy ani managera ani wytwórni płytowej, rozmawiałam ze znajomymi z branży, nagrywałam z Johnem i Modem, doszliśmy od jakichś 30 utworów, w między czasie nagrywałam z Travisem. Wspaniale było pod nikogo nie podlegać, swobodnie nagrywać, świetnie się bawiłam, ale nagrywaliśmy bez picia alkoholu”.

„Na tej płycie chcę mówić to co chcę, chcę mieć prawdziwe gitary. Wytwórnie płytowe wyznaczają kierunek, mówiąc że nie wolno ci przeklinać, nie wolno ci tego i tamtego… Travis, John, Mod wszyscy wywodzimy się z jednego środowiska, dlatego doskonale nam się pracowało”.

  • W trakcie rozmowy Avril potwierdziła tytuły kolejnych dwóch utworów, znamy je z listy, która wyciekła w styczniuKiss Me Like The World Is Ending oraz Dare To Love Me, jedyna ballada jaka trafiła na płytę, napisana przez Avril i skomponowana na pianinie
  • trasa koncertowa po Europie rozpocznie cykl koncertów, po Europie Avril wystąpi w Kanadzie, a w wakacje będzie koncertować po Stanach Zjednoczonych
  • w styczniu ukaże się drugi singiel, a album z początkiem roku
  • I’m with you, My Happy Ending, Sk8er Boi, Girlfriend, Bite Me to pięć ulubionych piosenek Avril z jej własnych płyt
  • reżyserką teledysku do „Bite Me” jest Hannah Lux Davis, z którą Avril miała pracować w przeszłości, o czym plotkowano już przy okazji teledysków do piosenek z „Head Above Water”. W teledysku zobaczymy Travisa Barkera. W trackie prac Avril kilkakrotnie się wywróciła, co było przedmiotem wielu żartów na planie.

Podobne Posty