reklama-avril

Cotygodniowe notowanie z Billboard + Dumb Blonde w streamingu

Gdy w ubiegłym tygodniu publikowaliśmy Cotygodniowe notowanie z Billboard z entuzjazmem pisaliśmy, że w kolejnym takim newsie będzie przyglądać się notowaniom singla „Dumb Blonde”. Tymczasem okazuje się, że nie mamy się czemu przyglądać, bo trzeci singiel z albumu „Head Above Water” poradził sobie gorzej od „Tell Me It’s Over”! Piosenka nie zadebiutowała na żadnej z listy Billboard, nawet kanadyjskiej liście najchętniej kupowanych online utworów. Jest to sporym zaskoczeniem…

W zaktualizowanych zestawianiach widać, że singiel „Head Above Water” jeszcze utrzymuje się na listach, na jakie trafił przed kilkunastoma tygodniami, ale wypadł z zestawienia Canadian Hot 100. Aktualne pozycje „Head Above Water” można znaleźć poniżej.

Canadian Hot 100 OUT
Canadian Digital Song Sales #36 (-5)
Christian Digital Songs Sales #4 (+2)
Christian Streaming Songs #14 (+1)
Hot Christian Songs #13 (+1)
Adult Pop Songs #36 (-4)

Singiel „Dumb Blonde” z Nicki Minaj zadebiutował we wtorek, więc miał mniej czasu na pojawienie się na listach popularności od utworów, które ukazały się w piątek. Niestety piosence, nawet po premierze albumu, nie udało się przebić pozycji „Tell Me It’s Over” na iTunes w Stanach Zjednoczonych i dotarła do #25 miejsca. W tygodniowym zestawieniu sprzedaży utwór nie widniał na liście 1000 najchętniej kupowanych piosenek.

Tutaj znajduje się przygotowany przez nas tekst, który podsumowywał pierwszy dzień obecności singla w sieci. Natomiast poniżej można zobaczyć, jak piosenka radzi sobie na Spotify. Są to dane uwzględniające streaming na Spotify we wszystkich krajach na świecie. Z ciekawostek – 16 lutego, po dodaniu do playlisty New Music Friday, „Dumb Blonde” było #151 najchętniej słuchaną piosenką na Spotify w Polsce z liczbą 14,803 odtworzeń.

12/2: 234,154
13/2: 570,308 (+336,154)
14/2: 797,971 (+227,663)
15/2: 1,884,940 (+1,086,969)
16/2: 2,603,778 (+718,838)
17/2: 3,158,837 (+555,059)
18/2: 3,759,819 (+600,982)

Podobne Posty