reklama-avril

Minęły 24-godziny od oficjalnej premiery najnowszego singla Avril Lavigne. Duet z Nicki Minaj przypadł do gustu krytykom muzycznym i słuchaczom, a fani liczą, że będzie to jedna z tych piosenek, która znów rozsławi nazwisko Avril i przybliży jej nową płytę jak największej grupie odbiorców.

Poniżej, podobnie jak w przypadku singla „Head Above Water” oraz „Tell Me It’s Over” prezentujemy krótkie sprawozdanie z pierwszego dnia obecności „Dumb Blonde” w sklepach cyfrowych i streamingu. Sprawozdanie zawiera te dane, które udało nam się zdobyć. Dokonaliśmy też porównania do wcześniejszych singli promujących płytę. Patrząc na dane trzeba pamiętać, że tydzień wydawniczy liczony jest od piątku, a „Dumb Blonde” ukazało się we wtorek.

DUMB BLONDE – PODSUMOWANIE PIERWSZEGO DNIA

  • w pierwszej dobie lyric video obejrzano łącznie, na całym świecie ponad milion sto tysięcy razy. Dla porównania lyric video do „Head Above Water” zanotowało wynik miliona dwustu tysięcy.
  • w Stanach Zjednoczonych „Dumb Blonde” dotarło do #24 miejsca na ogólnej liście utworów. W ciągu pierwszych 24 godzin „Head Above Water” dotarło do #2.
  • w Polsce piosenka dotarła do #4 miejsca na liście ogólnej iTunes.
  • singiel jest #28 najpopularniejszym utworem na iTunes na świecie.
  • na Apple Music singiel radzi sobie bardzo słabo, nie dotarł jeszcze do Top 100 w czołowych krajach.
  • utwór odtworzono 234 tysięcy razy na Spotify, z czego 66,932 to odtworzenia z samej Brazylii. Dla porównania „Head Above Water” zanotowało 315 odtworzeń w ciągu pierwszego dnia, a „Tell me It’s Over” 89 tysięcy.
  • lyric video jest #210 na liście najpopularniejszych nagrań na YouTube.
  • od momentu premiery do końca doby lyric video obejrzano 834,816 razy.

Podobne Posty