reklama-avril

Roczne podsumowanie popularności utworów Avril na YouTube w Polsce

Jak wygląda popularność utworów Avril Lavigne na YouTube w Polsce? W którym mieście Kanadyjka ma najwięcej fanów? Jak Polska wypada na tle innych krajów i który nie-singlowy utwór znalazł się w Top 20 najpopularniejszych piosenek Avril na YouTube w Polsce w 2020 roku? Czytaj dalej!

Przygotowane przez nas zestawienie bazuje na wynikach za okres od 30 grudnia 2019 do 28 grudnia 2020 roku. W tym czasie z Polski utwory Avril odtworzono na YouTube 11 milionów 300 tysięcy razy, co plasuje Polskę na #17 miejscu listy krajów, w których najchętniej słucha się kompozycji Lavigne, jesteśmy tym samym przed m.in. Australią (#19 z niespełna 11 milionami), Rosją (#21 z 10 milionami), Czechami (#26 z 6 milionami) czy Niderlandami (#30 4 miliony). Najwięcej odtworzeń w Polsce zanotowano 1 maja (44 tysiące), a najmniej 25 grudnia (22 tysiące).

Top 10 miast:

Warszawa 2 miliony 180 tysięcy odtworzeń
Kraków 786 tysięcy odtworzeń
Wrocław 688 tysięcy odtworzeń
Poznań 485 tysięcy odtworzeń
Kraków 467 tysięcy odtworzeń
Gdańsk 389 tysięcy odtworzeń
Łódź 301 tysięcy odtworzeń
Lublin 150 tysięcy odtworzeń
Bydgoszcz 140 tysiące odtworzeń
Gdynia 135 tysięcy odtworzeń

Najwięcej wyświetleń wygenerowano w Warszawie. Na drugiej pozycji jest Kraków, a pierwszą trójkę zamyka Wrocław. Najpopularniejszym utworem pozostaje „Girlfriend”, kolejnym „Complicated”, a na trzecim miejscu znalazło się „What The Hell”. W pierwszej dziesiątce zabrakło m.in. singla „I’m With You” (#11 miejsce z 373 tysiącami) czy „Nobody’s Home” (#14 miejsce z 229 tysiącami).

Top piosenki:

Girlfriend 1 milion 71 tysięcy wyświetleń
Complicated 1 milion 17 tysięcy wyświetleń
What The Hell 645 tysięcy wyświetleń
Hello Kitty 639 tysięcy wyświetleń
When You’re Gone 611 tysięcy wyświetleń
My Happy Ending 539 tysięcy wyświetleń
Head Above Water 444 tysiące wyświetleń
Let Me Go 432 tysiące wyświetleń
Sk8er Boi 428 tysięcy wyświetleń
Wish You Were Here 410 tysięcy wyświetleń

W Top 20 znalazł się również utwór „Slipped Away” z liczbą 178 tysięcy odtworzeń. Piosenka zamyka podstawową tracklistę wydanego w 2004 roku albumu „Under My Skin” i jest jedynym nie-singlowym utworem Avril, który trafił do zestawienia. 222 tysięcy wyświetleń z Polski odnotował teledysk do charytatywnej wersji piosenki „Warrior” – „We Are Warriors”, tegorocznej solowej nowości Avril.

Zachęcamy do słuchania muzyki Avril Lavigne z legalnych źródeł oraz kupowania płyt na nośnikach CD lub winylach.

Podobne Posty